- Particulier
- …
- Particulier
- Particulier
- …
- Particulier
VERGADERING, BOARDMEETING OF BRAINSTORMSESSIE
VERGADEREN OP LANDGOED FRYMERSON
Inspirerende vergaderingen op Landgoed Frymerson
Landgoed Frymerson biedt de perfecte setting voor een belangrijke strategische vergadering, een boardmeeting of een creatieve brainstormsessie. De combinatie van een rustige, besloten omgeving en onze faciliteiten zorgt ervoor dat je samen met jouw team tot waardevolle ideeen en besluiten komt.
Landhuis:
Geschikt voor kleinere, exclusieve bijeenkomsten met maximaal 12 personen in boardroomopstelling of 30 personen in theateropstelling. Breakoutrooms beschikbaar op aanvraag.
Tiendschuur:
Voor grotere gezelschappen van 30 tot 200 personen, afhankelijk van de gewenste opstelling, inclusief optie tot breakoutrooms.
Moderne audiovisuele middelen en videoconferentieapparatuur inbegrepen.
Catering:
Keuze uit diverse arrangementen verzorgd door Le Carrefour Preuf & Proost of een cateraar naar keuze.
Meer weten of reserveren?
Neem contact op met onze locatiemanager Petra Theunissen via petra@frymerson.nl of bel naar 06 15 49 69 79.
Review:
“Het was een geweldige ervaring in een prachtige omgeving met een super
service. Dat kan alleen maar zorgen voor veel inspiratie.”
Yvonne Paulussen, Director of ChangeBereikbaarheid & Tarieven
Landgoed Frymerson is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Arriva buslijnen 61 en 63 stoppen bij de halte Bernhardlaan in Sint Odilienberg, op korte loopafstand van het landgoed. Voor gasten die met de auto komen, is er voldoende gratis parkeergelegenheid beschikbaar op het terrein.
Hieronder vindt u een overzicht van onze zakelijke locatiehuur tarieven voor 2025:
Vergaderen in het Landhuis ('as is', tot 12 personen):
Dag (8 uur): €603,75
Per extra uur: €130,17
Overige tarieven voor locatiehuur Landhuis & Tiendschuur:
Dagdeel (4 uur): €603,75
Per extra uur: €130,17
Dag (8 uur): €1.050,-
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Inclusief: Gebruik van aanwezige videoconferentieapparatuur.
Exclusief: Aanvullende inhuur (zoals extra stoelen, statafels, techniek) op aanvraag, cateringkosten, aanwezigheid van de locatiemanager en inzet van overig personeel. De kosten voor deze extra services worden geoffreerd op basis van uw specifieke wensen en aanvraag.
Let op: Tarieven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen.
Voor meer informatie of reserveringen kunt u contact opnemen met onze locatiemanager Petra Theunissen via petra@frymerson.nl of telefonisch op 06 15 49 69 79.
LOCATIES
VRIJBLIJVENDE INFORMATIE & OFFERTE
Neem contact op om jouw wensen te bespreken en van ons te horen wat de mogelijkheden zijn!
Adres:
Frymerson 1
6077 NS Sint Odilienberg
© 2025 | Exploitatie Historische Buitenplaats Frymerson B.V.